Overleg gebruiker:78.23.216.186
Onderwerp toevoegenUiterlijk
Laatste reactie: 16 jaar geleden door Vangelis
In de Zandbak kun je vrij experimenteren, svp. niet op andere pagina's! Zie ook de pagina Welkom voor nieuwe medewerkers.Ik zie het verschil niet in je bewerking van Programmeren in COBOL/Bewerkingen/Inleiding. --John
angelis. overleg 14 mrt 2010 16:40 (CET)
Deze overlegpagina hoort bij een anonieme gebruiker die nog geen account heeft aangemaakt, of het niet gebruikt. Daarom wordt het IP-adres ter identificatie gebruikt. Het is mogelijk dat meerdere personen hetzelfde IP-adres gebruiken. Mogelijk ontvangt u hier berichten die niet voor u bedoeld zijn. Als u dat wilt voorkomen, registreer u of meld u aan om verwarring met andere anonieme gebruikers te voorkomen.